Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Nawigacja:

Treść strony

Szanowni Państwo!


Pragnąc ciągle udoskonalać swoje działania zależy nam na opinii Państwa o pracy szkoły.
Wszelkie spostrzeżenia, opinie i uwagi można składać do wychowawców klas, dyrektora szkoły, wicedyrektora, pedagoga.
Dyrektor szkoły przyjmuje w tej sprawie w poniedziałki w godz. 13.00- 15.00
Wicedyrektor szkoły w piątki w godz. 8.00- 9.00
Pedagog szkolny w środy w godz. 15.00- 16.30

Jestemy też do dyspozycji Państwa w dniach planowanych zebrań z rodzicami.
W innych terminach zapraszamy po wczeniejszym umówieniu pod nr tel. (22) 783 50 19.


Ponadto w bibliotece szkolnej znajduje się skrzynka zaufania ZGŁOŚ PROBLEM do której uczniowie mogą składać anonimowe lub podpisane informacje, sprawy, problemy.

Dyrektor szkoły mgr Elżbieta Kałużyńska

Zarządzenia Dyrektora szkoły 2020 w sprawie:

Powołania komisji do ustalenia ocen klasyfikacyjnych z przedmiotu oraz ocen zachowania w związku z nieobecnością nauczyciela przedmiotu i wychowawcy

  • opublikował: Beata Kulma

Powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 30 000 euro

  • opublikował: Beata Kulma

Powołania komisji do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego do klasy pierwszej dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły i oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2020/2021

  • opublikował: Beata Kulma

Ograniczenia funkcjonowania szkoły w związku z COVID-19

  • opublikował: Beata Kulma

Przygotowania szkoły do realizacji zadań z wykorzystaniem metod i środków kształcenia na odległość

  • opublikował: Beata Kulma

Zasad dotyczących kształcenia na odległość w szkole

  • opublikował: Beata Kulma

Zwołania zebrania Rady Pedagogicznej w formie łączenia zdalnego

  • opublikował: Beata Kulma

Wprowadzenia Regulaminu wypożyczania laptopów i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna szkoła – wsparcie ogólnopolskiej sieci edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego

  • opublikował: Beata Kulma

Czasowego zawieszenia zajęć w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

  • opublikował: Beata Kulma

W sparwie korzystania z obiektów sportowych w czasie czasowego ograniczenia związanego z COVID-19

  • opublikował: Beata Kulma
    data publikacji: 2020-05-22 08:25
  • zmodyfikował: Beata Kulma
    ostatnia modyfikacja: 2020-05-22 08:37

Adres

Szkoła Podstawowa nr 3

im. Marszałka Józefa Piłsudskiego

ul. Głowackiego 47

05-071 Sulejówek

Regon 011179803
NIP 952-139-70-45

 

Kontakt

Dane kontaktowe

tel.:  22 783 50 19, 22 783 55 00

e-mail: sp3sulejowek@op.pl

Godziny

Godziny urzędowania

sekretariat szkoły czynny codziennie

w godz. 8.00 - 16.00

sekretarz szkoły:  Elżbieta Zaperty

referent: Agnieszka Seul

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.